“Ikke flere forår” Skrevet med blæk i skitsebog

Ikke flere forår

I dag er det 3 uger og 1 dag siden.

3 uger og 1 dag der føles som et liv i sig selv og et split sekund på samme tid.
For 3 uger og 2 dage siden var jeg sikker på at alt blev godt.

Men det papirklip jeg engang lavede med teksten “alt er godt, også når det ikke er” passer ikke.

For det blev slet ikke godt.
Det var slet ikke dét der skulle ske.

Det var slet ikke meningen at vi for 2 uger og 3 dage siden skulle sidder dér i kirken og synge “Dejlig er jorden”. At vi skulle se på en kiste pyntet med børnetegninger fulde af hjerter,“ og jeg elsker mormor”, “jeg elsker farmor”og tulipaner i alle farver.
At jeg skulle sidde på forreste række i min mors nystrikkede trøje, som jeg ikke havde behøvet at spørge om lov til at låne.
Jeg havde bare kunne åbne hendes skab og tage den.

I morgen er det 3 uger og 2 dage siden. I overmorgen er det 3 uger og 3 dage.
Sådan vil det fortsætte indtil jeg på et tidspunkt ikke huske antallet af dage mere.

Og så vil alt være godt,
også selvom
det ikke er.

❤️ mor, jeg savner dig så meget ❤️

——
This video contains music from Shutterstock, licensed by Splice video editing app.

“Ikke flere forår” Skrevet med blæk i skitsebog
Ikke flere forår

31F41BE5-627C-4F80-8D63-74A5E1205975

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette websted bruger cookies til at tilbyde dig en bedre browseroplevelse. Ved at fortsætte på denne hjemmeside accepterer du vores brug af cookies.